onsdag den 23. februar 2011

Ægteskab

Jeg vil ikke blive gift. Sure. Min papmor og min far har det super sammen. Min onkel og faster er lykkelige gift. Min farfar og farmor har været lykkeligt gift i flere år..
Men min faster har været gift før og har en søn med en mand der gjorde at hun fik en kæmpe gæld. Han var et røvhul..
Min farfar er ikke min rigtige farfar min rigtige farfar blev skilt fra min farmor da min far var lille.
Har set så mange ægteskaber gå til grunde.. Har set hvordan mænd forvandler sig til monstre efter de bliver gift. Hvis jeg får børn vil jeg aldrig blive gift. Vil ikke ha at folk skal kalde dem skilsmissebørn som mig og mine søskende er blevet kaldt. Det er ligesom et stempel. Som om at man er gået i stykker. Som om at man aldrig kan blive lykkelig.

Nogle gange ville jeg ønske at jeg havde et andet liv.

Ingen kommentarer: