mandag den 23. maj 2011

Dig.

Du gør mig så glad.
Virkelig. Du for mig til at glemme alt. Du er der altid ligemeget hvad.

Jeg elsker dig virkelig.
Du er der når de andre vender ryggen. Du er den første jeg ringer til når der sker noget.
Tak fordi at du er til . Du har flere gange sagt hvem jeg skulle holde mig fra og hver gang har jeg gjort det modsatte og blevet såret. Men selvom jeg ikke gjorde det du sagde er du der så jeg kan græde ud. Du gør alt for mig. Du hjælper mig når jeg har det svært. Eller hvis jeg har brug for at løbe væk fra den her crappy verden jeg lever i lige nu.

Jeg har lyst til at danse når du er i nærheden. Du gør mig så glad :)

Now if she does it like this, will you do it like that?
Now if she touches like this, will you touch her right back?
Now if she moves like this, will you move her like that?
/
Metro Station - Shake it

Ingen kommentarer: