torsdag den 26. maj 2011

Ting omkring mig

Nu har jeg lige fundet ud af at jeg snart skal dele værelse med min papsøster. Great :D! Det bliver lidt rart at ha en som man ved forstår én.. Selvom jeg håber at min anden papsøster snart flytter ud så at vi ikke alle tre driver hinanden til vanvid og at vi kan få hvert sit værelse :).

Der er så mange ting lige pt. som gør at jeg ikke helt ved om jeg skal græde eller være sur eller glad.. Det er så fucked up det her. Du skulle bare ødelægge det hele ved at være så mopset?. Du skal ikke forvente at jeg gider næste gang. Ja,ja jeg lovede det men tingene ændre sig. Gider ikke ha' at du skal té dig sådan overfor mig igen. Du er så flabet. Du er så egocentreret. Har gjort så meget. Kan ikke mere. Gider dig ikke. farvel.


Hate is a strong word,
but I really, really, really don't like you.
Now that it's over
I don't even know what I liked about you.
Brought you around,
and you just brought me down.
Hate is a strong word,
but I really, really, really don't like you.
/Plain White T's- Hate (I Really Don't Like You).

Ingen kommentarer: